My Photo
Name:
Location: Malaysia

Hanturaya sejenis spesis yang taat pada tuannya, kalau ia bertuan. Spesis ini, kalau takder tuan akan mengganas dan amat nakal sifatnya. Yang paling bahaya kalau hanturaya-tiada-bertuan yang merayau-rayau takder pekerjaan.

































<$BlogDateHeaderDate$>
ZAID IBRAHIM DIJEMPUT SERTAI PAKATAN RAKYAT
Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Zaid Ibrahim telah dijemput untuk sertai Pakatan Rakyat. Undangan itu dibuat oleh "peminat nombor satu" beliau Teressa Kok.

Pada sidang akhbar yang meraikan pembebasan ahli majlis mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor itu yang dianjurkan oleh DAP, Teressa mengucapkan terima kasih kepada Zaid kerana menentang penangkapannya di bawah ISA.

Dalam laporan Malaysiakini, Teressa dilaporkan berkata : "Zaid is really my friend! Thanks Zaid and you are welcomed to join Pakatan Rakyat anytime." (Zaid adalah kawan saya yang sebenar. terima kasih Zain dan anda dialu-alukan untuk menyertai Pakatan Rakyat bila-bila masa).

Sebelum ini, Zaid meletakan jawatan kerana beberapa sebab termasuk gagal membawa reformasi dalam sistem perundangan dan tidak bersetuju dengan penggunaan ISA terhadap tiga individu, Teressa, Raja Petra dan wartawan Sin Chew Daily, Tan Hoon Cheng.

Walaupun begitu beliau telah menolak kemungkinan untuk menyertai pakatan pembangkang sebelum ini.
0 Comments:

Post a Comment

<< Home