My Photo
Name:
Location: Malaysia

Hanturaya sejenis spesis yang taat pada tuannya, kalau ia bertuan. Spesis ini, kalau takder tuan akan mengganas dan amat nakal sifatnya. Yang paling bahaya kalau hanturaya-tiada-bertuan yang merayau-rayau takder pekerjaan.

































<$BlogDateHeaderDate$>
YANG MANA SATU
Ada dua laporan mengenai kenyataan Muhyiddin Yassin.

Satu laporan daripada Malaysiakini yang melaporkan Naib presiden UMNO itu sekali lagi menyerang dan mengkritik pelan peralihan kuasa 2010 yang dirangka oleh Abdullah Ahmad Badawi, manakala Mstar pula memetik laporan Bernama yang lain pula ceritanya.

Bernama memetik Muhyiddin sebagai berkata "terpulang kepada Perdana Menteri sama ada untuk menyerahkan kuasa pada 9 Okt ini."

Yang mana satu yang betol ni?? Kadang-kadang pening dengan "spinners" dalam media yang memutarkan berita mengikut pendapat ketua-ketua mereka.

Dulu hanya media perdana sahaj di"spin"kan kini laman web juga terkena penyakit ini.

6 Comments:

MY dah terlalu jauh kedepan tetapi belum sampai ke-garisan penamat umpama arnab yang tertidur dan yang menangnya ialah kura-kura.

September 24, 2008 at 8:23 PM  

Dah nasib Muhiyiddin 'terpaksa' terima hakikat berada pada angka 'dua'. Tapi itu lebih baik daripada tak ada nombor langsung ! Harap-harap Najib tak ubah selera...

September 25, 2008 at 8:48 PM  

MY memang macam tu nak tunjuk terror tapi tak kena dengan buku dengan ruas.

September 28, 2008 at 6:17 PM  

Ini baru permulaan racing.dekat-dekat nak sampai tak tau apa akan jadi lagi...

October 18, 2008 at 11:43 PM  

MEDIA SPINNING?
KERJA-KERJA MEDIA SPINNING NI HANG SEMUA PI TANYA MAMAK ZAM MAIDIN. DIA LAYAK DIANUGERAH "BAPA MEDIA SPINNING MALAYSIA". KERJA-KERJA PENGOTOQ TU SERAH PADA DIA.DAN RAMAI YANG ADA DALAM PASARAN SEKARANG ADALAH MURID DIA.

October 19, 2008 at 6:44 PM  

Mummy setuju dengan Mat Gagah yang kadangkala dia pun hentam Mummy juga. Mamak Zam Maidin punya kerja spinning di RTM dulu sampai jahanam kredibiliti RTM. Pi tayang gambar Anwar menari ronggeng.

October 19, 2008 at 8:15 PM  

Post a Comment

<< Home